رب گوجه فرنگی نامزد اسپادانا اصالت

پر مصرف ترین چاشنی غذایی در بین ایرانیان رب گوجه فرنگی است.

این محصول یک ماده غلیظ است که در فرآیند پخت از گوجه فرنگی به دست می آید. در این مقاله به برندهای رب گوجه فرنگی موجود در بازار مانند برند کاندید، اسپادانا و اصالت اشاره می کنیم.

رب گوجه فرنگی محصولی است که با ورود گوجه فرنگی به ایران در زمان قاجاریه توانست جایگاه خود را در سفره و فرهنگ غذایی ایرانیان باز کند.

در صد سال اخیر پس از معرفی این گیاه و کشت گسترده آن در سراسر کشور، مصرف گوجه فرنگی به طرق مختلف وارد برنامه غذایی مردم شد.

گوجه فرنگی به صورت رب، سس، نوشیدنی، پخته و خام استفاده می شود.

سطح زیر کشت گوجه فرنگی در جهان نزدیک به یک سوم مساحت کل زمین های زیر کشت است.

در میان محققان، گوجه فرنگی به دو دسته میوه و سبزیجات نسبت داده شده است.

این گونه ابتدا در آمریکای جنوبی و پرو دیده شد و سپس به قاره های دیگر مانند آسیا و اروپا فرستاده شد. به نظر می رسد اولین نمونه گوجه فرنگی نوعی گوجه گیلاسی زرد بوده که به شکل امروزی تکامل یافته است.

گوجه فرنگی و مشتقات آن سهم زیادی از بازار تجارت بین المللی را به خود اختصاص داده اند.

در ایران بازار خرید و فروش گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی رونق زیادی دارد.

در گذشته پخت رب گوجه فرنگی بر عهده خانم های خانه دار بود.

برای تهیه و استفاده از رب، گوجه فرنگی ها را شسته و پوست و دانه ها را جدا کرده و روی حرارت گذاشته و با هم مخلوط می کنند تا به غلظت دلخواه برسد و مدت زمان بیشتری قابل نگهداری باشد و این روش به آنها این امکان را می داد که پس از برداشت این محصول گوجه فرنگی مازاد خود را حفظ کرده و در فصول سرد سال از آن به این شکل استفاده کنند.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوجه فرنگی و مشتقات آن مانند رب گوجه فرنگی است که این محصول را به سراسر جهان صادر می کند.

در ادامه این مقاله به چند برند ایرانی تولید کننده این محصولات اشاره می کنیم.

 رب گوجه فرنگی نامزد

در مجاورت مزارع گوجه فرنگی کارخانه های زیادی وجود دارد که به تولید رب گوجه فرنگی می پردازند که یکی از این کارخانه ها گروه نامزد است.

این گروه در زمینه تولید مشتقات گوجه فرنگی فعالیت می کنند و سهم قابل توجهی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده اند.

رب گوجه فرنگی اسپادانا

برای تهیه رب گوجه فرنگی باید به تاریخ تولید و انقضای آن توجه ویژه ای داشت و اکثر برندها از جمله اسپادانا این اطلاعات را روی بسته بندی محصول درج می کنند تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

امروزه به دلیل افزودن مواد نگهدارنده و استفاده از بسته بندی های بهداشتی، ماندگاری رب گوجه فرنگی افزایش یافته است و این محصول بین 6 ماه تا 1 سال قابل استفاده است.

رب گوجه فرنگی اصالت

کارخانه اصالت یکی از مجموعه های قدیمی تولید کنسرو و رب گوجه فرنگی است.

رب گوجه فرنگی به عنوان یکی از چاشنی های اصلی غذاهای ایرانی شناخته می شود و از آن در غذاهایی مانند گوشت چرخ کرده، مرغ و سایر غذاهای ایرانی استفاده می شود.

در استفاده از این چاشنی در غذا باید به نکاتی از جمله استفاده از این محصول به مقدار لازم در غذا توجه کرد. زیرا استفاده کم و بیش می تواند طعم غذا را تغییر دهد و نتیجه نامطلوبی به همراه داشته باشد.

رب گوجه بیژن

شاید تبلیغات بیژن را دیده باشید.

رب گوجه فرنگی یکی از محصولات این مجموعه است که در بسته بندی های زیر یک کیلوگرمی به فروش می رسد.

نوع گوجه فرنگی استفاده شده در تهیه رب، تعیین کننده اصلی کیفیت نهایی این محصول خواهد بود. هر چه گوجه فرنگی با کیفیت تر و تازه تری در این فرآیند استفاده شود، محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود.

رب گوجه فرنگی جانستون

یکی از برندهای جدید موجود در بازار رب گوجه فرنگی جانستون است.

با توجه به سطح زیر کشت گوجه فرنگی در کشور، ایران دارای یکی از بزرگترین پتانسیل ها در زمینه تولید و صادرات رب گوجه فرنگی در خاورمیانه است و با توجه به این ظرفیت ها در سال های اخیر مجموعه های زیادی در این زمینه به تولید مشغول بوده اند.

رب گوجه خرم

از جمله خواصی که می توان به رب گوجه فرنگی اشاره کرد آنتی اکسیدان بالای این محصول است.

محصولات کارخانه خرم با حفظ خواص و آنتی اکسیدان های موجود در این محصول توانسته اند استانداردهای بهداشتی لازم را برای تولید این محصول دریافت کرده و به بازار عرضه کنند.

آنتی اکسیدان ها برای پیشگیری از سرطان در یک رژیم غذایی سالم توصیه می شوند.

با استفاده از مقدار مناسب رب گوجه فرنگی در غذای روزانه خود به افزایش سلامت خانواده و جامعه کمک می کنید.

رب گوجه مجید

کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی با پیشرفت صنعتی شدن پدید آمدند. گروه مجید یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی می باشد.

این محصول به داشتن مقادیر بالای لیکوپن معروف است.

این ماده یک آنتی اکسیدان محسوب می شود که با از بین بردن رادیکال های آزاد از سرطان جلوگیری می کند و همچنین، لیکوپن برای جلوگیری از سکته توصیه شده است.

رب گوجه مزمز

اگر نام تنقلات مزموز را شنیده اید، جالب است بدانید که رب گوجه فرنگی آن نیز تولید می شود. در تحقیقات انجام شده در مورد فواید استفاده از گوجه فرنگی نشان داده شد که این محصول می تواند در پیشگیری از سرطان پروستات و بهبود روند درمان آن موثر باشد.

رب گوجه هلیسا

می توانید از رب گوجه فرنگی یا نوشیدنی گوجه فرنگی هلیسا برای زیبایی و درخشندگی پوست خود استفاده کنید. با کمک به جذب اکسیژن بیشتر، گوجه فرنگی می تواند از پیری پوست جلوگیری کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند.

ویتامین ها و مواد مغذی موجود در آب گوجه فرنگی به سلامت دستگاه گوارش و زیبایی و شفافیت پوست کمک می کند.

رب گوجه فرنگی روژین

رب گوجه فرنگی با توجه به فرمولاسیون های مختلف آن می تواند یک رب خوشمزه یا یک مایع رقیق و بی مزه باشد.

کارخانه روژین توانسته است تمامی محصولات حاصل از گوجه فرنگی را تولید کند.

برای یافتن بهترین کیفیت رب گوجه فرنگی، حتما تاریخ تولید و انقضای محصول را بررسی کنید.

رب گوجه فرنگی مرغوب معمولا بوی خالصی دارد و رنگ آن کمی تیره تر از گوجه فرنگی است.

در این مطلب به چند برند رب گوجه فرنگی ایرانی اشاره کردیم. در گذشته برای خرید هر یک از این محصولات باید به نمایندگی جداگانه آن مراجعه می کرد.

در حال حاضر با این سایت امکان خرید مستقیم و آنلاین تمامی برندهای تولید شده را دارید. شرایط خرید عمده برای تامین کنندگان و مصرف کنندگان این محصول در نظر گرفته شده است.

مشتریان گرامی امکان خرید آنلاین تمامی محصولات معرفی شده وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید از طریق سایت اقدام و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت این محصولات به دلیل عرضه مستقیم از درب کارخانه به مقصد مورد نظر شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. برای تجربه یک خرید موفق می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.