رب گوجه اصالت بیژن

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین چاشنی های مورد استفاده در طبخ انواع غذاها، رب گوجه فرنگی است و در بین تولیدکنندگان زیاد این محصول در کشور، رب گوجه اسالت و بیژن از پرفروش ترین برندهای تولید کننده رب گوجه فرنگی هستند و در ایران که طرفداران خاص خود را دارند.

در واقع در ایران به دلیل مصرف بالای این محصول، شرکت های زیادی اقدام به تولید و عرضه این محصول کرده اند و هر کدام با توجه به تعداد زیاد شرکت های رقیب، سعی در تولید محصول باکیفیت و عرضه آن دارند و با قیمت مناسب در بازار برای مشتریان بیشتری جذب می کنند.

در این مقاله سعی شده است با معرفی تعدادی از برندهای مطرح تولید کننده این محصول در کشور به بررسی محصول رب گوجه فرنگی تولید شده توسط ایشان بپردازیم.

رب گوجه فرنگی اصالت

شرکت صنایع غذایی اصالت که دفتر مرکزی آن در اصفهان واقع شده است، نقش برجسته ای در تولید و عرضه انواع کنسروها از جمله رب گوجه فرنگی، رب انار، سبزی های مختلف، مربا، سس، کشک خانگی، نمک، زیتون دارد و این نوع غذا در کشور موجود است.

در بین انواع محصولات تولیدی این شرکت، رب گوجه فرنگی  یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت است که در بسته بندی های مختلف به صورت قوطی های فلزی به وزن کلی 800 گرم و یا در ظروف شیشه ای موجود می باشد و با وزن 680 و 1500 گرم تولید و در بازار به فروش می رسند.

رب گوجه بیژن

بیژن یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید مواد غذایی در کشور است و محصول رب گوجه فرنگی بیژن یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت است که همواره مورد استقبال مصرف کنندگان این محصول قرار گرفته است و بسیاری بیژن را یکی از این محصولات می دانند و از برندهای مطرح در تولید رب گوجه فرنگی در کشور است .

در حال حاضر محصول رب گوجه فرنگی بیژن به صورت کنسرو رب گوجه فرنگی در بسته بندی های مختلف به صورت بسته بندی قوطی فلزی به فروش می رسد، این محصول در دو وزن مختلف 380 و 800 گرمی با ویژگی آسان در بازار موجود می باشد.

همچنین شرکت بیژن نوع دیگری از بسته بندی محصول رب گوجه فرنگی خود را ارائه کرده است که در ظرف شیشه ای به وزن 680 گرم بسته بندی می شود.

رب گوجه فرنگی خوشبخت

گروه محصولات غذایی و کنسروها با نام تجاری خوشبخت یکی از برندهای نسبتاً جدید در تولید مواد غذایی می باشد که از سال 1396 و با تولید رب گوجه فرنگی خوشبخت توانسته جایگاه خوبی در بین برترین برندهای تولید کننده کسب کند.

رب گوجه فرنگی  در قوطی های فلزی در سه وزن 400 گرمی، 800 گرمی و 4300 گرمی بسته بندی می شود.

همچنین این شرکت اقدام به تولید و عرضه رب گوجه فرنگی در ظرف شیشه ای با دو وزن مختلف 700 گرم و 1500 گرم نموده است که با استقبال خوب مشتریان از این محصول مواجه شده است.

رب گوجه فرنگی دریان دشت

یکی دیگر از برندهای مطرح رب گوجه فرنگی رب گوجه فرنگی دریان دشت است که توسط شرکت صنایع غذایی دریان دشت تولید و عرضه می شود.

این شرکت علاوه بر تولید انواع کنسرو، به تولید رب گوجه فرنگی نیز توجه ویژه ای داشته و در حال حاضر یکی از معدود تولیدکنندگان این محصول با بسته بندی وزن بالا در کشور می باشد.

محصول رب گوجه فرنگی داریان دشت به صورت بسته بندی قوطی فلزی با درب آسان باز در وزن های 400 گرم، 800 گرم و یک کیلوگرم در بازار موجود می باشد.

این شرکت همچنین رب گوجه فرنگی شیشه ای را در وزن های 500 گرم، 750 گرم، 1550 گرم و 1600 گرم تولید کرده است.

اما آنچه محصولات رب گوجه داریان دشت را متمایز می کند، تولید این محصول در شیشه های بزرگ به وزن های 4.5، 5، 9، 10 و 17 کیلوگرمی است که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود و بیشتر برای مصرف در رستوران ها مناسب است. و مراکز تهیه غذا که مصرف بیشتری دارند.

رب گوجه زشک

شرکت حسنانو که تولید کننده مواد غذایی می باشد رب گوجه زشک را با نام تجاری زشک در استان خراسان رضوی تولید کرده است.

این شرکت در حال حاضر در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات از قبیل کنسرو گوشت و غیر گوشت از جمله کنسرو تن ماهی، کنجاله باقلا، خورش سبزی، خورش قیمه و … و همچنین کمپوت، مربا، سس و … صنعت تولید مواد غذایی در کشور تبدیل شده است

رب گوجه گلنوش

از دیگر شرکت های تولید کننده صنایع غذایی و یکی از برندهای مطرح در تولید رب گوجه فرنگی می توان به رب گوجه گلنوش اشاره کرد که سابقه چندین ساله در تولید و ارائه این محصول در بازار محصولات غذایی دارد.

این شرکت با تولید رب گوجه‌نوش گلنوش در اوزان مختلف 400، 700، 800، 1600 و 4500 گرمی با استفاده از پیشرفته‌ترین و به روزترین تجهیزات، این محصول را با استانداردهای جهانی تولید و به کشورهایی مانند آمریکا  گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادرات دارد.

رب گوجه فرنگی مکنزی

شرکت مکنزی محصولات غذایی متنوعی از جمله کنسرو ماهی تن در طعم های مختلف، رب گوجه فرنگی مکنزی، کنسرو لوبیا چیتی، کنسرو بادمجان، کنسرو ذرت شیرین، کنسرو نخود سبز و کنسرو خیار شور تولید می کند.

یکی از برندهای نوین در صنایع غذایی است که در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی در بین سایر برندهای تولید کننده این محصولات به خود اختصاص دهد.

در حال حاضر محصول رب گوجه فرنگی مکنزی به وزن 800 گرم و در قوطی فلزی با درب بازشو یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. یک بازار است.

رب گوجه مجید

مجتمع صنایع غذایی مجید با تولید رب گوجه فرنگی مجید یکی از برندهای موفق در تولید رب گوجه فرنگی در کشور است که ابتدا با تولید مربا و آبلیمو شروع به کار کرد و پس از مدتی خطوط تولید را توسعه داد و افزایش یافت.

تنوع محصولات او همچنین محصولات جدیدی مانند سس، شربت، کنسرو، نمک، ترشی، آب نعناع و رب گوجه فرنگی تولید و روانه بازار کرد.

محصولات این شرکت که با نام های تجاری مجید، جمشید، دلنوش، شفا و ملوان چابهار در بازار عرضه می شود، علاوه بر فروش در بازار داخلی به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

در پایان با دعوت از شما مصرف کنندگان گرامی جهت به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد هر یک از برندهای محصول رب گوجه فرنگی ذکر شده در این مقاله، در صورت تمایل به خرید اینترنتی هر یک از محصولات ذکر شده می توانید با شماره تماس ثبت نام نمایید.

در جعبه مشاوره از امکان تماس با کارشناسان مجموعه ما و دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصول مورد نظر خود بهره ببرید.

شما عزیزان نیز می توانید سفارش آنلاین این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت عمده یا کم به دلخواه خود از این سایت انجام دهید و محصول مورد نظر خود را به آسان ترین و سریع ترین شکل ممکن در سراسر کشور دریافت نمایید.