خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه

اکثر غذاهای ایرانی با رب گوجه فرنگی تهیه می شود، بنابراین تقاضا برای آن در بازار زیاد است، بنابراین خرید عمده رب گوجه فرنگی ترک از کارخانه برای فروشگاه های بزرگ به صرفه تر و ارزان تر است.

در واقع این محصول همان گوجه فرنگی فرآوری شده است که به عنوان چاشنی در اکثر غذاهای ایرانی و بین المللی استفاده می شود و طعم و رنگ مطبوعی به آن می بخشد.

این محصولات سرشار از بتاکاروتن، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و انواع مواد معدنی هستند که به عملکرد مغز و قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن و … کمک می کنند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این گوجه فرنگی ها واقعا بومی کجا هستند، تاریخچه گوجه فرنگی نشان می دهد که مخصوص آمریکای جنوبی و مرکزی است، از خانواده بادمجان ها است که در انواع مختلف و به رنگ زرد دیده می شود.

نکته جالب‌تر در مورد گوجه‌فرنگی این است که وقتی نارس است دارای ماده سمی به نام سولانین است که در زمان رسیدن وجود ندارد.

می توان گفت رب گوجه فرنگی همان آب غلیظ گوجه فرنگی است که در ادامه طرز تهیه و کاربردها و خواص کلی آن را برای بدن توضیح می دهیم.

خرید رب گوجه فرنگی از کارخانه

مانند گذشته برای خرید رب گوجه فرنگی از کارخانه نیازی به مراجعه به آنجا ندارید، اما با پیشرفت علم و فناوری، کارها آسان شده است و می توانید این کار را به صورت آنلاین تنها با چند کلیک در خانه انجام دهید.

همه مردم زمان و شرایط تولید رب گوجه فرنگی را ندارند و ترجیح می دهند آن را به صورت آماده خریداری کنند. در این قسمت شما را به طور کلی با طرز تهیه رب گوجه فرنگی آشنا می کنیم.

برای تهیه این چاشنی به نمک، گوجه فرنگی و مقداری روغن مایع نیاز داریم، البته فراموش نکنید که تمام مراحلی که ذکر شد به روش سنتی در منزل انجام می شود، در حالی که در صنعت تمام مراحل به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود.

گوجه ها را بعد از شستن چند تکه بریزید و همه را در مخلوط کن یا همزن بریزید تا خوب له شوند تا پوست و دانه هایشان دیده نشود یا در عوض می توانید چند تکه کنید قسمتی را که تبدیل کردیم در یک قابلمه بزرگ پر از آب قرار دهید.

سپس قابلمه چدنی را روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید گوجه ها خوب بپزند تا پوست آنها جدا شود و می توانید در این قسمت نمک اضافه کنید تا علاوه بر افزایش ماندگاری، پوست آن ها کاملا جدا شود.

در آخر از روی حرارت برمی داریم و می گذاریم خنک شوند و بعد از صافی بزرگ رد می کنیم و در این مرحله بهتر است با قاشق رب را فشار دهیم که باعث جدا شدن پوست هم می شود. و دانه های گوجه فرنگی می شود و برای این منظور بهتر است چند بار از صافی رد شود.

در مرحله فوق یک نکته وجود دارد که درب آن را نگذارید زیرا باعث می شود آب اضافی سریعتر تبخیر شود و رب سریعتر غلیظ شود و فقط باید هر چند دقیقه یکبار آن را هم بزنید. هم بزنید تا نچسبد.

وقتی رب روی حرارت شروع به جوشیدن کرد و کمی غلیظ شد می توانید به آن نمک بزنید و کمی بچشید تا شور و بی نمک نباشد.

در رب های شلتر احتمال کپک زدن زیاد است و اگر خمیر غلیظ تری می خواهید باید با حرارت ملایم مدت زیادی غلیظ شود و مرتب هم بزنید تا آب آن تبخیر شود.

وقتی رب در حین هم زدن پاشید، زمانی است که به غلظت مناسب رسید و راه دیگر این است که یک قاشق را در رب فرو کنید و وقتی جای آن بعدا پر شد، یعنی رب آماده است.

بعد از خاموش کردن حرارت اجازه دهید تا رب کاملا خنک شود و وقتی کاملا سرد شد آن را در ظرف های شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

رب گوجه فرنگی فله

برای ماندگاری بیشتر رب گوجه فرنگی بهتر است هنگام درست کردن آن روغن اضافه کنید زیرا از یخ زدن آن در فریزر جلوگیری می کند و بهتر است آن ها را در قابلمه های مسی یا رویی تهیه کنید و همچنین در ظروف پلاستیکی نریزید زیرا اسید موجود در آن با پلاستیک ها واکنش می دهد و مواد ناسالم تولید می کند.

برای جلوگیری از کپک زدن رب گوجه فرنگی بهتر است کمی نمک داخل آن بریزید و هنگام تهیه از گوجه فرنگی گندیده یا کپک زده استفاده نکنید و همچنین دقت کنید که پوست و تخم مرغ همراه آن نباشد و آب آن باشد هنگام عبور از صافی کاملا جذب می شود.

بعد از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید و مقداری روغن روی سطح آن بریزید و اگر کپک زد بهتر است آن قسمت را عمیق جدا کرده و یک لایه روغن بمالید یا در فریزر قرار دهید تا اکسیژن نگیرد و این عمل متوقف شود.

راه ساده تری خرید رب گوجه فرنگی به صورت عمده است که تهیه رب آن به زحمت چندانی نیاز ندارد و می توانید تنها با یک سرچ آن را در منزل خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه ما رب گوجه فرنگی فله ای با کیفیت بالا ارائه می کند که زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند.

تمامی محصولات ما دارای تاریخ انقضای مشخصی هستند که به وضوح می توانید آن را مشاهده کنید و از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت می توانید سفارش دهید.