فروش رب گوجه فرنگی خانگی محلی درجه یک عمده

رب انار خانگی شهرضا یکی از مواد غذایی پرمصرف است که تقریباً هر روز برای پخت هر غذایی از آن استفاده می شود.

فروش رب گوجه فرنگی خانگی درجه یک در تهران و شهرستان ها رو به گسترش است، همانطور که می دانید رب گوجه فرنگی هم در داخل و هم در صنعت تولید می شود، اما با توجه به افزایش قیمت رب گوجه فرنگی صنعتی اکثر مردم ترجیح می دهند رب گوجه فرنگی خانگی خریداری کنند

در مطلب زیر قصد داریم در مورد خرید رب گوجه فرنگی، عوامل موثر بر قیمت آن، ویژگی های رب گوجه فرنگی مرغوب، فواید آن و … با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

فروش رب گوجه فرنگی خانگی

در واقع عوامل زیادی می تواند بر قیمت و فروش رب انار سال ۱۴۰۱ تاثیر بگذارد.

یکی از عواملی که بر قیمت رب گوجه فرنگی تاثیر می گذارد، نرخ تورم است، بنابراین در صورت افزایش نرخ تورم در کشور، قیمت رب گوجه فرنگی نیز افزایش می یابد و به دلیل اینکه این محصول صادراتی است. نرخ ارز نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد.

رب گوجه فرنگی هم به صورت عمده و هم بسته بندی به فروش می رسد، در واقع قیمت آن به صورت عمده از نوع بسته بندی آن کمتر است.

رب های تولید شده از گوجه فرنگی گلخانه ای نسبت به سایر رب ها مقرون به صرفه تر هستند زیرا گوجه فرنگی گلخانه ای همیشه در دسترس است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت محصول، نوع بسته بندی است، رب گوجه فرنگی در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد و هر چه کیفیت بسته بندی بالاتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر می رود.

با افزایش حجم خرید محصول، قیمت خرید کاهش می یابد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت رب گوجه فرنگی، برداشت سالانه آن است.

به عنوان مثال اگر در یک سال مشکل کم آبی وجود داشته باشد میزان برداشت کاهش می یابد در نتیجه قیمت محصول افزایش می یابد.

هزینه های تولید و توزیع نیز می تواند بر قیمت رب گوجه فرنگی تاثیر بگذارد، اگر حمل و نقل و نیروی انسانی افزایش یابد، قیمت رب نیز افزایش می یابد.

رب گوجه فرنگی مرغوب یک سری خصوصیات ویژه دارد، اولین ویژگی رب گوجه فرنگی مرغوب رنگ آن است، اگر رب از گوجه فرنگی رسیده و گوشتی درست شود رنگی طبیعی شبیه به رنگ گوجه خواهد داشت.

یعنی رنگ آن خیلی قرمز نباشد یا رنگ آن کمرنگ نباشد، قرمزی شبیه به رنگ پوست گوجه فرنگی که به آن قرمز هندی می گویند بهترین رنگ برای رب است. اگر رنگ رب رنگ جگری باشد، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله: حرارت زیاد، وجود لکه یا آسیب در گوجه فرنگی.

نکته مهم بعدی غلظت رب است و ربی که خریداری کردید نباید شل و آبکی باشد چون اگر هم باشد یعنی این رب به اندازه کافی گرم نشده است.

پس اگر به دنبال یک خمیر خوب و با کیفیت هستید دور رب های آبکی را خط بکشید، البته غلظت آن خیلی زیاد است. نشان دهنده کیفیت رب نیست، رب با کیفیت باید طوری باشد که وقتی در روغن سرخ می کنید باز شود، اگر رب به گلوله تبدیل شود، رب شما ناخالصی دارد.

رب گوجه فرنگی

تمام خواص موجود در گوجه فرنگی در رب گوجه فرنگی نیز وجود دارد، رب گوجه فرنگی ضد سرطان است، در واقع رب گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان است و این آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را از بین می برند و در نتیجه از سرطان جلوگیری می کنند. و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

از دیگر خواص رب گوجه فرنگی ضد آفتاب بودن آن است، در واقع مصرف رب گوجه فرنگی می تواند از آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی محافظت کند، لیکوپن موجود در آن عامل اصلی این تاثیر مثبت است.

برای مبتلایان به دیابت رب گوجه فرنگی گزینه مناسبی است زیرا کالری کمتری دارد و چربی ندارد و از طرفی ویتامین های A، C، K، B، آهن و پتاسیم دارد.

ویتامین A و C موجود در آن تاثیر مثبتی بر سلامت پوست شما دارد و مواد مغذی پوست شما را تامین می کند.

با مصرف رب گوجه فرنگی می توانید به افزایش باکتری های روده کمک کنید. هر چه تعداد باکتری های روده بیشتر شود، به سلامت روده شما کمک بیشتری می کند.

رب گوجه فرنگی می تواند لخته های خون را از بین ببرد، در واقع با از بین بردن لخته های خون به سلامت قلب شما کمک کرده و از بیماری های قلبی پیشگیری می کند.

بسیاری از افراد از خمیر به عنوان ماسک مو برای جلوگیری از ریزش مو و خشکی مو استفاده می کنند، این ماده رطوبت مو را حفظ کرده و با مواد مغذی موجود موهای شما را تقویت می کند و همچنین از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند. سرت موثره

از دیگر فواید آن تقویت سیستم ایمنی بدن است، ویتامین C موجود در آن با سرماخوردگی و آنفولانزا مبارزه می کند و سیستم ایمنی را در کودکان تقویت می کند. استفاده کنید، سرخ کنید و سپس به کودکان بدهید.

برای تهیه رب گوجه فرنگی خانگی ابتدا باید گوجه فرنگی های گوشتی را انتخاب کنید و خوب بشویید و به 4 قسمت تقسیم کنید و در قابلمه ای بگذارید و روی حرارت بگذارید تا آب گوجه کاملا بیرون بیاید.

از اینجا قابلمه را از روی حرارت بردارید و گوجه ها را روی توری که سوراخ های بزرگی دارد قرار دهید و با دست فشار دهید تا گوجه ها صاف شوند، در آخر قابلمه را روی حرارت قرار دهید و گوجه فرنگی های صاف شده را داخل آن قرار دهید بریزید تا غلیظ شود کمی نمک به آن اضافه کنید وقتی رب غلیظ شد روغن مایع به آن اضافه کنید تا رنگش روشن شود سپس اجازه دهید رب در دمای محیط خنک شود و سپس در ظرف شیشه ای بریزید و بگذارید.

سایت ما در زمینه فروش رب گوجه فرنگی خانگی فعالیت می کند. در صورت تمایل به خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و پس از اطلاع از قیمت محصول به هر میزان که می خواهید سفارش دهید.