مرکز فروش گوجه فرنگی

همانطور که می دانید در انتخاب محصولات کشاورزی برای بازار هدف اقلامی مانند بذر گوجه فرنگی مرغوب و مسافت بسیار حائز اهمیت است زیرا هر چه فاصله کمتر شود میزان فساد گوجه فرنگی بسیار کاهش می یابد و از طرفی دیگر ، بذرهای مرغوب مورد تایید بازار هدف باید انتخاب شوند. نیز شناسایی شد

از این رو ما عرضه کنندگان گوجه فرنگی ایرانی توانسته ایم این دو مشکل را همزمان حل کنیم و گام مهمی در صادرات این محصول به سلیقه و منش مشتریان برداریم.

برای پاسخ به این سوال توجه شما را به نوع کشت گوجه فرنگی در ایران جلب می کنیم.

همانطور که می دانید اگر گوجه فرنگی روی زمین کاشته شود، عطر و بوی مورد نظر مصرف کنندگان را دارد، بنابراین ما توانسته ایم این مشکل را در ایران حل کنیم و تعداد زیادی ماه در سال از ژوئن تا سپتامبر برای پرورش گوجه فرنگی آسیاب شده در اختیار دارند.

این ویژگی باعث شده که خواص گوجه فرنگی از بین نرود و بهترین و خوش عطرترین محصول به دست مصرف کننده برسد.

یکی از اقلام مورد بررسی در صادرات محصولات کشاورزی به ویژه گوجه فرنگی و بادمجان پیازی، تنوع بذر است. در ایران به دلیل کاشت بیش از بیست نوع بذر که مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است، یکی از متنوع ترین کاشت ها و برداشت های گوجه فرنگی در جهان به شمار می آییم. ، زیرا برای کاشت و برداشت در فصول مختلف سال آب و هوای متفاوتی داریم.

از دیگر موارد مورد بررسی باید به فاصله شهر ایران با کشور هدف اشاره کرد. برای روشن شدن این موضوع با ذکر مثالی متوجه می شوید که شیراز در جنوب کشور بزرگ ایران قرار دارد و بازار بزرگ دبی که به العویر معروف است در جنوب ایران است. امیدوارم متوجه شده باشید که وقتی قرار است گوجه فرنگی به دبی ارسال شود، حتماً از شیراز است که به دبی بسیار نزدیک است.

برای کاهش هزینه حمل و نقل استفاده می شود و این برای تاجران در بازار دبی عالی است. تنوع بذر گوجه فرنگی کاشته شده در ایران زیاد است از شما دعوت می کنیم چند بذر را با ویژگی های آنها معرفی کنید.

گوجه فرنگی ترکیه

بذر گلخانه ای 4129: این بذر بیشتر در اصفهان و کرج کشت می شود زیرا در دو شهر مذکور گلخانه های صنعتی زیادی برای کشت این بذر وجود دارد. از محصول این دانه گوجه فرنگی به وزن 220 تا 250 گرم تولید می شود و نسبت به اندازه خود گوشتی سفت دارد. آفت کم و بوی خاص آن از دیگر ویژگی هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

بذر آسیاب شده 8320: این بذر بیشترین کشت را در استان فارس دارد و به دلیل سایه زیاد بر روی محصول از آسیب و فساد آفتاب در امان است و به دلیل اینکه در کشت زمینی بسیار پربار است، یکی از آنها محسوب می شود. گوجه فرنگی خوب برای صادرات

بذر گوجه فرنگی آسیاب شده: این واریته گوجه فرنگی از نظر بازارپسندی شکل زیبایی دارد و به دلیل زودرس بودن بازار هدف خوبی نسبت به سایر ارقام زمینی دارد.

از دیگر مزایای این گوجه فرنگی گلخانه ای سفت بودن آن به دلیل شکل بیضی است و نسبت به حجم آن گوشت زیادی دارد.

خریداران محترمی که به دنبال باکیفیت ترین و ارزان ترین گوجه فرنگی برای واردات به کشور خود هستند، می خواهند گوجه فرنگی را مستقیماً از کشاورز خریداری کنند.

این برای شما که در یک کشور دور هستید کمتر امکان پذیر است زیرا هزینه های سفری که از این طریق می پردازید بیشتر از سود حاصل از معامله در بازار خودتان است.

بنابراین برای رفع این مشکل و افزایش سودآوری خود می توانید به صورت آنلاین در این سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از شنیدن خواسته ها و دغدغه های شما بهترین راه حل پیش روی شما قرار گیرد.

به این ترتیب با فروشندگان زیادی ارتباط برقرار می کنید و بهترین خدمات را می خواهید و در صورت بروز مشکل می خواهید خدمات پس از فروش خوبی دریافت کنید، زیرا فروش علاوه بر کسب سود یک تعهد است.

ما به تعهدات و مسئولیت های خود در قبال خریداران محترم سادارتی واقف هستیم و معتقدیم زمانی که مشتری از خرید خود رضایت داشته باشد در آینده ما را به سوددهی می رساند.