قیمت گوجه فرنگی برای صادرات

لازم به ذکر است که رب انار خانگی شهرضا یکی از انواع صیفی جات است که بسیار پرمصرف است و می توان ادعا کرد که تقریبا یکی از مواد اصلی هر غذایی است و هیچکس نمانده است که این غذای پرطرفدار را نشناسد.

گوجه فرنگی انواع مختلفی دارد و با توجه به انواع و بسته بندی های متفاوت این محصول، قیمت آن نیز متغیر بوده و به نوع و بسته بندی آن بستگی دارد.

گیاه گوجه فرنگی یکی از گیاهانی است که بسیار حساس است و برای تولید محصول باکیفیت نیاز به مراقبت زیادی دارد.

این محصول حاصل فصول گرم سال و حساس به فصول سرد است اما به دلیل گستردگی استفاده از این محصول، گوجه فرنگی در فصول سرد سال در گلخانه ها کشت می شود.

صادرات گوجه فرنگی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در حوزه کشاورزی به آن توجه می شود، صادرات رب انار سال ۱۴۰۱ است که به میزان قابل توجهی به کشورهای دیگر مانند عراق، روسیه، ترکیه و … صادر می شود که به وضوح مشاهده می شود. مشاهده می شود که گوجه فرنگی بازار صادراتی فوق العاده خوبی دارد و دلیل آن کیفیت بالای گوجه فرنگی عرضه شده به کشورهای مختلف است.

کشور ما با قرار گرفتن در بهترین موقعیت جغرافیایی بهترین زمین های کشاورزی را دارد و این برای داشتن محصول با کیفیت و سالم کم نیست.

رب گوجه فرنگی به دلیل اینکه در دو نوع کشت می شود در انواع مختلف صادر می شود که نوع اول کشت زمینی (فضای باز) و نوع دوم کشت گلخانه ای است.

در کشت زمینی (فضای باز) گوجه سیاه، متین، 8320، برویو، افرا، سرین، کارون و … تولید می شود.

در کشت گلخانه ای گوجه فرنگی هیدروپونیک و دافنی تولید می شود که نوع هیدروپونیک آن کاملا ارگانیک بوده و بدون مواد شیمیایی رشد می کند.

تمامی نمونه های ذکر شده در رنگ های قرمز، زرد، سبز و دو رنگ (قرمز و سبز) موجود بوده و کیفیت بالایی دارند و قابل صادرات می باشند.

نمونه محصولاتی که توسط مجموعه ما به خریداران محترم فروخته می شود با کیفیت، محکم و شیرین بوده و رضایت خریداران را جلب می کند.

قیمت گوجه فرنگی

تهیه و خرید هر محصولی به صورت عمده و عمده معمولا قیمت کمتر و بهتری دارد و گوجه فرنگی نیز از این محدوده دور نیست. قیمت سس گوجه فرنگی نیز به روز است و دائما در حال تغییر است، نمی توان قیمت قطعی داد، اما می توان محاسبه کرد که قیمت این محصول به نوع، رنگ و بسته بندی آن بستگی دارد.

بسته بندی این محصول در رنگ ها و سبدهای مختلف با سایزهای مختلف انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه بسته بندی ها بنا به سفارش مشتری و در شرایط بهینه و بهداشتی انجام می شود.

با استفاده از وب سایت ما و پر کردن فرم سفارش می توانید به راحتی گوجه فرنگی مرغوب خریداری کنید.

همچنین مشاوران ما آماده پاسخگویی به هرگونه سوالی که در مورد محصولات ما دارید می باشند.