قیمت رب گوجه + خرید رب گوجه خانگی و فروش رب گوجه شیشه ای

محصولی است که رب گوجه فرنگی را در بین مردم پرکاربرد و پربازده کرده است و روز به روز خرید و فروش آن چه به صورت رب شیشه ای خانگی و چه به صورت رب گوجه فرنگی صنعتی باعث نوسان قیمت آن شده است. .

در همین راستا توضیحی که در مورد رب گوجه فرنگی داده می شود به رب بادمجان رومی معروف است که ربی تیره است که پس از جدا کردن دانه و پوست گوجه فرنگی رب آن را گرفته و محصول را در دمای متوسط ​​حرارت می دهند تا پخته شود. و ضخیم بنابراین در رب گوجه فرنگی غلیظی از ویتامین ها خواهیم داشت و از آنها استفاده خواهیم کرد.

علاوه بر این محصول، پوره گوجه فرنگی نیز وجود دارد که یک گوجه کاملا پخته است که بین رب گوجه فرنگی و خود گوجه فرنگی ماندگاری دارد و به همین دلیل خواص فوق العاده ای دارد، بنابراین می دانیم که رب گوجه فرنگی یکی از بهترین هاست. محصولات پرکاربرد پرطرفدارترین محصولات چاشنی است که در بین ایرانیان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مردم رب گوجه فرنگی را در منازل خود می پختند و یا به عنوان تجارت به همسایگان، اقوام و آشنایان خود می فروختند. می دانیم که با افزایش جمعیت و رشد آپارتمان نشینی تقاضا برای خرید این محصولات افزایش یافت و مردم تمایل به انتخاب این محصول برای خرید داشتند.

قیمت رب گوجه فرنگی

 

با گذشت زمان و اصول و قواعدی که پیش بینی می شد شاهد بودیم و انتظار داشتیم که خرید و فروش رب گوجه فرنگی در ایران با رونق و بازار خوبی همراه باشد به همین دلیل قیمت این محصول افزایش یافت، مردم دست به کار شدند و در هر محله ای از مردمی بود که با خرید و فروش رب گوجه فرنگی دست و پنجه نرم می کردند و در آن زمان بازار خوبی داشت و از این منظر افرادی که سرمایه گذار بودند بوی سودآوری و افزایش تقاضا برای یک محصول را متوجه شدند و شروع به راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی ارگانیک کردند.

کشاورزان برای جمع آوری گوجه فرنگی با قیمت پایین، این محصول را با بسته بندی های ویژه خود در بازارهای مختلف با نام تجاری خود ارسال می کردند، به همین دلیل سال های اول با افزایش تقاضا همراه بود و در سال های بعد افراد بیشتری این محصول را خریداری کردند و آنها را به صورت کارخانه ای می خریدند و به عنوان یک محصول اساسی و مهم برای آشپزی ایرانی استفاده می شود.

در این راستا قصد داریم دو نوع گوجه فرنگی محلی و گلخانه ای را که در بازار موجود می باشد مورد بررسی قرار دهیم.

گوجه فرنگی محلی و گلخانه ای هر کدام مزایا و معایبی دارند که به اختصار به آنها می پردازیم.

به طور کلی گوجه فرنگی محلی رب کمتری می دهد اما ربی است که دیرتر کپک می زند و ماندگاری بیشتری نسبت به مدل های گلخانه ای خود دارد.

گوجه فرنگی گلخانه ای ظاهر بهتری دارد که البته قیمت آن را افزایش داده است اما برای رب سازی عالی است و مقدار زیادی رب تولید می کند و در واقع از هر 100 کیلو گوجه گلخانه ای که خریداری و استفاده می شود حدود 20  کیلوگرم رب تولید می شود.

خرید رب گوجه فرنگی خانگی

امروزه پس از استفاده مداوم از رب های کارخانه ای و به طور کلی محصولات کارخانه ای، خانواده ها به فکر استفاده از محصولات بهداشتی ارگانیک و طبیعی افتاده اند، به همین دلیل خرید رب گوجه فرنگی خانگی در بین طرفداران و طرفداران این مدل افزایش یافته است.

کسانی که از این رب ها استفاده می کنند ممکن است تفاوت قیمتی را احساس کنند، اما متوجه خواهند شد که میزان مصرف و کالری مصرفی در این رب ها رایج شده است.

در این راستا اکثر کارخانه ها از نوع خاصی از گوجه فرنگی استفاده می کنند که اغلب بیضی شکل و شکل دار هستند و گوشت و آب بیشتری دارند و از گوجه فرنگی هایی استفاده می کنند که کاملا رسیده باشد و هیچ گونه آسیب سفیدی و سبزی روی آن ها نباشد.

بنابراین در انتخاب گوجه فرنگی دقت زیادی داشتند، زیرا استفاده از هر گونه گوجه فرنگی له شده یا آسیب دیده طعم رب گوجه فرنگی و رنگ آن را خراب می کند و رب مرغوبی نخواهد داشت.

فروش رب گوجه فرنگی شیشه ای

امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز مصرف و خرید و فروش رب گوجه فرنگی به صورت شیشه ای افزایش یافته و نوعی محصول کاربردی محسوب می شود که باعث زیباتر شدن رنگ غذا می شود و پخت و پز و همچنین طعم یک چاشنی مناسب برای آن غذا است.

از این رو ساکنان مناطق مدیترانه ای که این نوع رب را مصرف می کنند، آمادگی مصرف آن را به تنهایی ندارند و با روغن زیتون و سبزیجات از آن استفاده می کنند تا طعم غذایشان بیشتر از قبل شود و آن را دوست دارند.

آنها نمی خواهند رب را زیر زبان خود احساس کنند و دوست دارند طعم رب پشت غذا پنهان شود، بنابراین در ترکیبات رب گوجه فرنگی صنعتی فقط از مواد گوجه فرنگی استفاده می شود.

در استانداردهای بین المللی فقط باید از ترکیبات رب گوجه فرنگی در رب آن استفاده شود و افزودن هرگونه مواد و مواد نگهدارنده دیگر باعث از بین رفتن اعتماد شرکت های تولید کننده رب گوجه فرنگی می شود.

از طرفی نمک موجود در ترکیبات گوجه فرنگی باید بین یک یا دو درصد باشد و اگر بیش از این مقدار نمک مصرف شود باید از تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی انتقاد کرد.

در این موارد باید گفت که شرکت ما توانسته است بهترین محصول رب گوجه فرنگی را در بین تامین کنندگان داخلی و صنعتی داشته باشد که با استفاده از بهترین روش ها برای تولید رب توانسته ایم بین بسیاری از کارخانه های تولیدی رقابت ایجاد کنیم و میدان رقابت در کنترل بازارها به گونه ای است که قدرت خرید و فروش رب های گوجه فرنگی ما را که دارای کیفیت عالی هستند افزایش دهد.

برای ارتباط با ما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و کیفیت را برای اولین بار در تمام مراحل زندگی خود احساس کنید. ما می توانیم بهترین ها را در یک قاب برای شما هدیه کنیم.